torsdag 18 oktober 2012

Heeeeeeeejjj :-)

Jag har tyvärr int hunnit blogga typ någo, men nu gör jaag 
det. :-)
Idag var jag ute med mina kaverin i stan o
hadd rolit ;-) Vi köpte en julkalender ;---)
Vi var bland annat på harolds och åt pizza :->
Annors ha jag typ nörda på Ipad o städa mitt
hämska rum... :-/
Men braa e de o imoron ska jag vara me kaverin igen ;-)

Igår va de skola, vi har sidu höstlov nu, o igår 
hadd vi innebandy som jag suger på. ;-)
Annors va de rikit braah o normi daag :-)
Men sen påkvällen va jag hos Anna o såg på film.

I förrgår va de trist o tråkit.
Inget speciellt, bara hussa o va en stund i 
ungdomsgården. I hossan hadd vi också lite mjölkrig, men 
det skall jag inte ta upp .....

På veckoslute var jag på fotisläger ;-) helt kiva var de ju,
Vi hadd någon utomlänsk tränare.

Bilder på kommande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar